A New Way of teaching: concepts for English classes in primary schools grade 0-3

A New Way of teaching: concepts for English classes in primary schools grade 0-3

W roku szkolnym 2021/2022 zakończyliśmy projekt „A New Way of teaching: concepts for English classes in primary schools grade 0-3”.

Partnerami projektu była szkoła podstawowa z Norwegii (Asker International School) i cztery szkoły podstawowe z Polski (Akademia Dobrej Edukacji – Jabłonna, ZSP TAK im. Ireny Sendlerowej z Opola, Niepubliczna Szkoła Podstawowa przy ul. Conrada w Warszawie, Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 w Żurominie) oraz firma działająca na rzecz poprawy jakości edukacji Up!homo.

Celem projektu była poprawa jakości edukacji poprzez wzmocnienie kompetencji kadr edukacji wczesnoszkolnej oraz opracowanie metod pracy, sprzyjających efektywnej nauce języka angielskiego.

Projekt trwał od maja 2020 do kwietnia 2022, a jako rezultat stworzono 2 przewodniki metodyczne i Bank Pomysłów dla anglistów prowadzących zajęcia dla uczniów edukacji wczesnoszkolnej.

Przewodniki metodyczne to zbiór wskazówek opartych o metodykę nauczania języka angielskiego w zakresie strategii uczenia się, oceniania czy współpracy z rodzicami oraz zbiór wskazówek praktycznych dotyczących skutecznych poleceń w czasie lekcji, pracy w grupach czy rozwijania sprawności językowych.

Bank Pomysłów to zbiór sprawdzonych i polecanych technik, gier i zabaw do wykorzystania na lekcjach. Zapraszamy do lektury.

Wszystkie publikacje są dostępne do pobrania za darmo w formacie pdf na stronie internetowej projektu https://anewwayproject.weebly.com/

W projekcie uczestniczyły nauczycielki – Barbara Jaroszewicz, Dorota Czauderna-Pracka, Joanna Kornek-Kazubska.

www.anewwayproject.weebly.com Projekt korzysta z grantu w wysokości 203 017 EURO otrzymanego z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w ramach dotacji EOG (www.eeagrants.org). Projekt ma na celu podnoszenie jakości edukacji poprzez wzmocnienie kompetencji kadry i wydziału edukacji wczesnego dzieciństwa.